reklama

Keď v Pakistane zaprší

Prvá správa po zobudení ma okamžite vyľakala. Vraj vonku prší! Keby to bolo doma, tak by som sa uvelebila naspäť v postieľke a spala ďalej. Avšak v Karáčí to môže znamenať pohromu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hneď mi prebleskli hlavou posledné zážitky z upršaných dní, keď sme v panike utekali na strechu zistiť prečo je zaplavená a prišli sme na to, že nejaký dobrák upchal odtokovú rúru. V poslednej nádeji zmierniť nával vody sme ťahali staré koberce a podušky na strechu aby sme zablokovali všetky možné otvory.

Avšak nával vody neustával a ja si doteraz spomínam na trojhodinovú makačku na schodoch, kedy sme sa snažili zabrániť tomu aby sa voda dostala do bytu.

Vyskočila som z postele a utekala k oknu. Ako mi len odľahlo ked som videla, že sa nad nami prehnal len slabučký dážď. Vzduch bol svieži a pohľad na prázdne ulice bez dennej vravy bol skvelý.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes je krásny slnečný deň ako stvorený na ručné pranie, nakupovanie na trhovisku, pečenie mrkvového koláča a šálku čaju. Ale o tom inokedy.

Jana Bielikova

Jana Bielikova

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľa myšlienok, niekedy chaotických, niekedy ešte viac, pôvodný plán stratený a nový sa hľadá Zoznam autorových rubrík:  PakistanReceptyLámem si hlavu nad...Čo ma zaujalo

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu