reklama

Ďalší pracovný deň

Dnes ráno som sa zobudila s pocitom nekonečnej únavy. Momentálne rozbehnutý projekt mi nedá spať a stále mi v hlave vŕtajú myšlienky nad tým čo ešte treba urobiť, vylepšiť, koho zapojiť a tak. Kolo sa nevypína ani počas spánku a pokračuje ďalej. Ráno vstávam nevyspatá, bezprízorne sa chystám do práce a cestou k autu otváram mobil kde ma čaká sms od kolegu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

„Dnes som videl Vašu prácu na novej databáze. Vyzerá úžasne, veľmi sa mi páči. Je to skvelá práca a urobila na mňa dojem...“ Takúto sms som ešte asi nikdy nedostala. A už vôbec nie od kolegu, ktorého najobľúbenejšou činnosťou je sťažovanie sa. :) Naozaj ma potešila, vyčarila úsmev a už znova sedím v kancelárii pripravená na nový deň.

Niekedy zabúdame na to, že pochvala za dobrú prácu nemusí prichádzať len od šéfa. Som rada, že pracujem v tíme s dobrými ľuďmi, ktorí sa navzájom podporujú a dokážu sa vzájomne úprimne oceniť. V dobrej pracovnej atmosfére sa vždy podávajú vyššie výkony a čo je ešte lepšie, ľudia sami prichádzajú so skvelými nápadmi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Želám príjemný pracovný deň

Jana Bielikova

Jana Bielikova

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľa myšlienok, niekedy chaotických, niekedy ešte viac, pôvodný plán stratený a nový sa hľadá Zoznam autorových rubrík:  PakistanReceptyLámem si hlavu nad...Čo ma zaujalo

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu